"
تهران : ساعت ۹ الی ۱۴ کرج : ۱۴ الی ۲۱
Tehran: 02122030065 Karaj : 02634441333

پاک کردن تاتو با لیزر کیوسوئیچ

بهترین دستگاه لیزر برای پاک کردن خال کوبی و تاتو ، لیزر های معروف به کیوسوئیچ هستند. عبارت کیوسوئیچ اسم یک دستگاه خاص نیست؛ بلکه نشان دهنده ی یک قابلیت در دستگاه لیزر است. دستگاه هایی که به قابلیت کیوسوئیچ مجهز هستند ، می توانند یک پالس لیزری قدرتمند را به یکباره به پوست بفرستند. انرژی این پالس لیزری یک میلیاردم ثانیه دوام دارد ، به سرعت جذب رنگدانه های جوهر تاتو می شود و آن هارا منفجر می کند. در جلسات بعدی لیزر کیوسوئیچ ، سیستم ایمنی بدن به سراغ ذرات بسیار ریز باقی مانده از جوهر می رود ، آن ها را جمع آوری و دفع می کند . به این ترتیب تاتو شما پاک می شود.
بهترین کلینیک پوست و مو
لیزرهای کیوسوئیچ استفاده های دیگری هم دارد که عبارتند از :
- درمان قارچ ناخن
- رفع لکه های پوستی مثل ماه گرفتگی یا لکه های ناشی از آفتاب 
- رفع ضایعات عروقی پوست 
- برداشت خال 
- جوانسازی پوست 

عوامل موثر بر انتخاب کاندیدای مناسب و برنامه ریزی برای پاک کردن تاتو شامل موارد زیر است:

- چه مدت تاتو را داشته اید
- جوهر در چه عمقی از پوستتان قرار گرفته 
- تاتو شما به چه رنگی است 
- خالکوبی یا تاتو در کجای بدن شما قرار دارد 
- شرایط عمومی سلامت 
- داروهای مصرفی 
- این که آیا سابقه ی زخم های گوشتی و برآمده داشته اید یا نه 


                  


نکته مهمی که باید به خاطر داشته باشید این است که پاک کردن تاتو در هر فرد با فرد دیگر متفاوت است.همچنین عمق و رنگدانه های تاتو ها نیز باهم تفاوت دارند. تایین جزئیات فرآیند درمانی و همچنین پیش بینی اثرات آن در جلسه مشاوره انجام می شود و متخصصین کلینیک زیبایی سمین به خوبی شمارا راهنمایی خواهند کرد.


پاک کردن تاتو با لیزر چند جلسه زمان می برد ؟ 

پاک کردن تاتو با لیزر بسته به نوع ، اندازه ، رنگ ، محل و زمان انجام و عوامل دیگر بستگی دارد و میتواند بین 3 تا 11 جلسه زمان ببرد. بین جلسات درمانی فواصل منظمی وجود دارد تا پوست فرصت التیام و پاکسازی رنگدانه های تاتو را داشته باشد. فواصل جلسات درمانی معمولا بین 40 تا 45 روز است.  

پاک کردن تاتو با لیزر کیوسوئیچ می تواند دردناک باشد اما برای جلوگیری از این اتفاق از بی حسی موضعی به شکل کرم یا تزریق استفاده می کنیم.
مجهزترین کلینیک پوست و مو
آیا پاک کردن تاتو با روش لیزر برای همه امکان پذیر است ؟ 

بله تقریبا همه افراد می توانند از این روش استفاده کنند. برای کسانی که شرایط سلامت کلی مساعدی ندارند ، از مشکلات سیستم ایمنی رنج می برند و باردار یا شیرده هستند ، نمی توانیم لیزر درمانی انجام بدهیم.
و لیزر های کیوسوئیچ بسیار ایمن و کم عارضه اند ، از جمله عوارض موقت ای لیزر ها می توان به ایجاد شدن لکه های روشن یا تیره روی پوست اشاره کرد که ظرف 6 تا 12 ماه ناپدید می شوند. اگر لیزر توسط فرد بی تجربه و بی مهارت صورت بگیرد ، خطر ایجاد زخم ، تغییر در بافت پوست ، سوختگی و صدمه دیدن پوست وجود دارد. 

برای رزرو وقت  با متخصصین مجموعه کلینیک سمین با شماره تلفن درج شده در سایت تماس بفرمایید 
دکتر زهرا ادبی
منبع : کلینیک خانه سفید
موفق ترین