"
تهران : ساعت ۹ الی ۱۴ کرج : ۱۴ الی ۲۱
Tehran: 02122030065 Karaj : 02634441333

 لیزر موهای زائد 
بهترین کلینیک پوست و مو و زیبایی کرج و تهران
لیزر موهای زائد یک روش درمانی خاص برای از بین بردن موهای زائد به مدت طولانی می باشد که حجم موهای زائد ، در جلسات اول کاهش پیدا می کند و نازک شده و در نهایت از بین می رود ، لیزر برای مدت زمان زیادی خیال شما را از رشد مجدد موهای زائد راحت می کند.
در این روش با استفاده از نوع خاصی از لیزر که رنگدانه یا رنگ تیره ی مو را هدف قرار می دهد کار می کند ، سپس فولیکول های مو را تخریب و به خوبی از بین می برد.
وقتی که لیزر رنگدانه هارا هدف قرار می دهد ، انرژی نور به گرما تبدیل می شود و این گرما به طور انفرادی به سلول ها و فولیکول های مو که باعث رشد مو می شود می تابد و در نهایت این گرما باعث حذف موهای زائد شما می گردد. این سلول ها بسیار نزدیک سلول های رنگدانه ی موجود در موها هستند و باعث ریزش موها بدون بازگشت می شوند. به دلیل اینکه لیزر رنگدانه را مورد هدف قرار می دهد ، بهترین کاندیداها برای لیزر موفقیت آمیز افرادی با موهای تیره و پوست روشن تر هستند.
اما افرادی که موهای روشن دارند تعداد جلساتی که برای لیزر لازم است اقدام کنند بیشتر از افرادی است که موهای تیره ای دارند.
             
                       بهترین کلینیک لیزرموهای زائد                        

مزیت لیزر موهای زائد

 

لیزر موهای زائد با انتشار پالس هایی از نور بسیار متمرکز به طور مستقیم در فولیکول های مو کار می کند. سپس فولیکول ها گرما را از آن نور جذب می کنند ، که این باعث از بین رفتن موها می شود .
لیزر موهای زائد روشی است غیر تهاجمی و فواید آن : 
بهترین کلینیک زیبایی
دقت بالا : در لیزر موهای زائد اشعه لیزر با دقتی بالا به سمت فولیکول مو هدایت و آن را تخریب و نابود می کند به طوری که به بافت های مجاور آسیبی نمی رسد 
سرعت درمان بالا : سرعت لیزر بسیار بالاتر از روش های درمانی دیگر همانند اپیلاسیون ، وکس کردن و شیو میباشد. همچنین در طی چند هفته ی اول از اولین درمان خود شما نتایج (نازک شدن و کاهش حجم) را در موهای خود مشاهده خواهید کرد.

درد کمی حس خواهید کرد : پس از شروع درمان شما دیگر نیازی به مقابله کردن با موهای ناخوشایند مانند آنچه که با اپلاسیون بروز می کند ندارید ، همین امر در مورد تیغ نیز وجود دارد ، در افراد مختلف شدت درد متفاوت میباشد و اینکه در بعضی نقاط بدن ممکن است درد بیشتری را حس نمایید. اما در دستگاه های جدید لیزر ، این درد به صفر رسیده است. در کلینیک پوست و مو و زیبایی سمین که از جدیدترین لیزرموهای زائد روز دنیا 2023 استفاده میشود ، شما هیچ گونه دردی را حس نخواهید کرد.  

در تمام نواحی بدن میتوان لیزر انجام داد : در هر قسمت از بدن که بخواهید لیزر قابل انجام است : صورت ، پاها ، پشت ، زیربغل ، خط بیکینی یا هرجایی که موهای زائد دارید.

دیگر نگران موهای زیرپوستی نباشید : بعد از لیزر موهای زائد ، مو از ریشه تخریب شده و دیگر جایی برای رشد ندارد ، اما بعد از شیو کردن و یا اپیلاسیون فولیکول مو هنوز سرجای خود می باشد و احتمال بالایی وجود دارد که موهایی که میخواهند دوباره رشد کنند به صورت کج رشد نمایند و باعث عفونت در پوست گردند. حتی اگر بعد از لیزر، مویی نیز امکان رشد داشته باشد این مو به دلیل دقت بالای لیزر کاملا صاف و بدون کج شدن رشد خواهد کرد.

تاثیر گذاری بالایی در حذف موهای زائد دارد : اشعه ی لیزر به عمق پوست نفوذ کرده و فولیکول موی شما را هدف می گیرد و آن را از بین می برد این فولیکول برای رشد مجدد به زمان بالایی نیاز دارد به همین دلیل لیزر موهای زائد موثرترین روش برای رفع موهای زائد شما به نسبت بقیه ی روش ها می باشد.

تعداد جلسات لیزر موهای زائد به چه صورت می باشد ؟

2 3 هفته پس از اولین درمان شما طول می کشد تا تفاوت قابل توجهی مشاهده شود و تقریبا 6-8 جلسه به طور کلی برای به دست آوردن نتایج کامل لازم می باشد البته افراد دارای موی بلوند به جلسات بیشتری به نسبت افراد دارای موهای تیره برای نتیجه گیری مناسب نیاز دارند.


برای افراد زیر نیاز به تعداد جلسات بیشتری به نسبت بقیه می باشد 

- موی قرمز
- موی بلوند
- موهای طلایی سرخ گون 
- موی سفید

چه نکات و اقداماتی را باید قبل از لیزر انجام دهیم ؟


1- مناطقی که قرار است تحت لیزر قرار بگیرند شب قبل از درمان شیو کنید. نواحی از پوست که قرار است لیزر شوند باید صاف باشند ، زیرا هر مویی که بالای سطح پوست قرار دارد ، انرژی لیزر را قبل از رسیدن به ریشه در فولیکول جذب می کند. این می تواند سطح پوست را هدف قرار دهد و نتایج ضعیفی داشته باشد. صبح درمان به فکر شیو کردن نیافتید ، چون قطعا می تواند باعث آسیب پوست شما شود.
2- 6 هفته قبل از لیزر موهای زائد از آفتاب گرفتن و برنزه شدن اجتناب کنید زیرا لیزر با هدف قرار دادن رنگدانه ی تیره در موهای شما کار می کند. هنگامی که پوستتان را برنزه می کنید رنگ پوست شما تیره می شود و لیزر نمی تواند پوست و موی شما را از هم تشخیص دهد و هم چنین ممکن است اشتباها پوست شمارا هدف قرار دهد و موجب سوختگی شود. اکثرا افراد در پاییز و زمستان و حتی بهار درمان موهای زائد خود توسط لیزر را شروع می کنند تا بتوانند در تابستان از داشتن پوستی نرم و لطیف لذت ببرند.
3- هر جلسه بسته به ناحیه بدنتان بین 20 دقیقه تا 1 ساعت زمان میبرد.
4- اطمینان حاصل کنید که تمام نواحی که قرار است تحت درمان لیزر قرار بگیرد از هر گونه نرم کننده ، کرم و محصولات آرایشی عاری باشند. اسپری ، کرم های برنزه و مرطوب کننده ، روغن ها و تمام محصولات آرایشی وقتی در معرض پرتوی لیزر قرار می گیرند و می سوزند و به پوست شما آسیب می زنند. بنابراین اطمینان حاصل کنید که روز درمان پوست شما کاملا پاکیزه و عاری از هرگونه محصولات آرایشی باشد.
5- روز درمان لطفا در هر شرایط پزشک خود را از تغییرات در شرایط پزشکی خود مطلع کنید. اگر به تازگی از داروی جدیدی استفاده می کنید یا در فاصله ی درمان آفتاب گرفته اید یا هر چیز مشابه اینکه پزشک یا متخصص معالج شما از آن آگاه نیست را اطلاع دهید زیرا عدم این اطلاع رسانی ممکن است به پوست شما آسیب بزند یا تحمل درد هنگام درمان را برای شما غیر ممکن کند. 
6- در دوران عادت ماهانه لیزر انجام ندهید.
7- اگر سابقه ی تب خال دارید حداقل 48-24 ساعت قبل از درمان با لیزر مو از داروهای ضد ویروسی استفاده شود.
بوتاکس و فیلر لب
برای مشاوره با متخصصین کلینیک سمین با شماره تلفن درج شده در سایت saminclinic.ir تماس بفرمایید.
دکتر زهرا ادبی