"
تهران : ساعت ۹ الی ۱۴ کرج : ۱۴ الی ۲۱
Tehran: 02122030065 Karaj : 02634441333

آلودگی هوا با پوست چه می کند ؟

پوست بدن یکی از بزرگ‌ترین و وسیع‌ترین ارگان‌های بدن است که با شروع فصل سرد سال و سرد و خشک شدن هوا به عنوان اولین سد دفاعی بدن عوارض شیمیایی- میکروبی بسیاری برای افراد می‌تواند داشته باشد.
 با آلودگی هوا و بالا رفتن سطح سرب و مواد آلاینده آثار مخرب و محرک به شدت افزایش می‌یابد و عوارضی از جمله: حساسیت‌ها و التهاب‌های شدید، شکنندگی مو‌ها و اگزمای پوستی به وجود می‌آید. 
افراد با سابقه حساسیت‌های شدید پوستی زمان مشاهده پوست ریزی در نواحی دور چشم، دور دهان باید به پزشک مراجعه نمایند تا در مقابل آلودگی مضر هوا مقاوم باشند. همچنین آلودگی شدید پشت دست‌ها، ساعد‌ها و ساق دست مورد هدف قرار می‌دهد.
           

         


استفاده از دست کش، لباس‌هایی با آستین‌های بلند و جوراب سطح پوست را از آلودگی‌های حفظ می‌کند.
توصیه می‌شود افرادیکه سابقه حساسیت آن‌ها با آلودگی هوا بیشتر می‌شود از تردد غیر ضروری روزهای آلودگی هوا اجتناب کنند تا کمتر شاهد عوارض جبران ناپذیر ناشی از آلاینده‌های هوایی باشند.
افراد باید از ماسک ، کلاه و عینک‌های آفتابی استاندارد استفاده کنند ، زیرا در صورت رعایت نکردن این موارد خشکی پوست و چشم اتفاق می‌افتد.
مخصوصا در دوره ی بیماری همه گیر کرونا ، به دلیل استفاده زیاد افراد از ماسک ، منافذ پوست بسته شده و هوای کافی به پوست نرسیده است.
بهترین راه حل برای از بین رفتن آلودگی های پوستی فیشیال پوست می باشد.
پوست هر روزه در معرض آلودگی هوا ، آرایش و استفاده از مواد شیمیایی بر روی پوست و غیره قرار می گیرد ، بنابراین پوست نیاز دارد هر ماه پاکسازی شود تا آلودگی ها منافذ پوست را نبندد و  پوست را دچار جوش های سرسیاه ، زیرپوستی و انواع مشکلات پوستی نکند
خوشبختانه ما در سمین با استفاده از مجهزترین و بروز ترین دستگاه های فیشیال پوست 2023  و استفاده از بهترین برند های موجود در خدمت شما هستیم تا پوست شما را از آلودگی ها نجات دهیم.

سمین محافظ پوست و قلب شما 
دکتر زهرا ادبی 
پوست و مو و زیبایی